Wednesday, October 12, 2016

Aanlyn Handel Hoe Om Te Begin

Begin die dag handel vandag. Mense raak geïnteresseerd in die dag handel vir 'n verskeidenheid van redes. Die een deurlopende tema is egter dat mense glo hulle kan geld maak deur die neem van beheer van hul eie beleggings. En hoekom nie? Al die nodige toerusting is reg daar by die huis op jou rekenaar. Jy het toegang tot aanlyn makelaars, kaarte, en onmiddellik aanlyn nuus en inligting. Jy maak 'n rekening en BOOM jy in besigheid. Op die oomblik is, kan jy nie veel oor die aandelemark te leer ken. Of, kan jy 'n gesoute belegger wat voortdurend leer wees. In ieder geval, sal jy baie van die gratis inligting hier vind. Maar hier is 'n quickie. Wil jy die kortste pad na die dag handel begin vir 'n lewe ken? Leer hoe om 'n spesifieke, bewys strategie te benut. Weet die ins en outs van hierdie strategie. Oefen hierdie strategie tot jou inkomste oortref jou verliese. Begin dan met behulp van die regte geld. Nee, ek weet dit is nie wat jy wil hoor. Jy wil 'n rekening oop te maak, te befonds die ding, en begin pluk uit aandele, sodat jy 'n paar direkte kontant kan maak. En ons sal daar kom. Dit is die doel hier. Maar eers stadiger 'n bietjie en leer wat jy moet weet. Soos ek voorheen gesê het, die aandelemark is 'n duur plek om 'n opvoeding te kry. My eerste jaar in die aandelemark was 'n ramp. Ek het 'n boek gelees en verstaan ​​net genoeg om gevaarlik te wees. In my eerste jaar het ek uitgevoer meer as 1000 ambagte, skiet uit die heup soos 'n geweer-slinger uit die Wilde Weste. En ek verloor 'n ton geld. Ek het geld belê. Seker. Maar ek het geen strategie. As 'n voorraad het, dan het ek dit. As ek 'n vermoede gehad, ek het dit. Ek het geen begrip van die tegniese aanwysers en geen idee oor grafiek patrone. Ek het geleer deur die setel van my broek. Maar jy hoef nie na my ervaring te herhaal. As jy 'n goeie student is, kan jy die dag handel wees vir 'n lewe in no time at all. Ek het 'n baie van die dag handelaars gehelp. Deur my boeke, kletskamer, blog, en private afrigting, het ek gehelp om 'n klomp van handelaars meer winsgewend te maak. En nou is dit jou beurt. genoeg om te kry wat jy op die regte pad te dag handel vir 'n lewende begin (as dit is wat jy wil doen) - Jy sal baie van die gereedskap en wenke vind. So, welkom op die blad. Ek hoop jy geniet die aandelemark soveel as wat ek het vir die afgelope paar jaar. Dit is 'n goeie manier om 'n inkomste te verdien. En jy kan dit alles doen - reg uit die gemak van die huis. So, laat ons begin. Jy kan kliek op die skakels aan die onderkant, of kliek op die menu-items aan die linkerkant. Wat ook al die onderwerp is jy gereed om aan te pak is, gaan voort en gaan vir dit. Let wel, hierdie webwerf is tans onder konstruksie. Ek 'n paar keer per week die toevoeging van nuwe webblaaie, skakels, en blog boodskappe. So, gaan voort en boekmerk hierdie tuisblad en kom dikwels terug. En terwyl jy hier is, gaan voort en registreer vir ons gratis ezine. Sodra jy geregistreer is, sal jy 'n verslag wat waarskynlik die belangrikste raad wat jy sal ontvang as 'n dag handelaar ontvang. Dit bevat 'n vorm wat jy kan kopieer en gebruik om jou te help om 'n beter handelaar. Bob Joiner Robert Joiner Wie is Robert Joiner? Dag Trading Pro Bonus afrigting plan vir dag Trading Pro Ichimoku Ichimoku swing handel diens Forex Pip Starter Pro inligting ten opsigte van Forex inskrywing diens Dag Trading Videos skakels na gratis video's op die dag handel en die Forex mark Vry ses-deel natuurlik Sluit aan bladsy vir gratis kursus. Dag Trading Blog dag handel blog. Bespreking behels dag handel aandele, dag handel verliese, dag handel wenke en dag handel vir 'n lewe. Geannoteerde Charts geannoteerde diagramme gee voorbeelde van ondersteuning en weerstand vir voorrade en forex Die dag handel reëls is spesifiek. Die dag handel reëls wat jy moet weet voordat jy handel aandele begin. Dag Trading Services vir die begin van 'n dag Trading Business Day handelsdienste is die span komponente vir die bou van 'n dag handel besigheid. Leer Dag Trading Basics Begin met dag handel basiese Dag handel strategieë vir die wen van die handel spel Dag handel strategieë vir die wen van die handel spel 'n voorraad dag handel stelsel wat werk. Dit vind van 'n suksesvolle voorraad dag handel stelsel is van kritieke belang om jou sukses as 'n dag handelaar. Dag Trading vir die lewe is dag handel vir lewende moontlik? Stel beperkings op vir Dag Trading verliese wat deur die opstel van grense aan die dag handel verliese, sal handelaars nie hang aan die verlies van ambagte. Weet wat jou verlies perke is deel hiervan. Praktyk Trading Stocks Wanneer jy oefen handel aandele, jou dag handel vaardighede te verbeter op verskeie fronte gelyktydig. Dag Trading Onderrig dag handel opdrag vereis van elke newbie dag handelaar. Dag Trading Mind Ontwikkel 'n dag handel gedagte - die innerlike spel van die saak. Dag Trading Klasse dag handel klasse is beskikbaar. Blog Dag Trading Blog dag handel - hulpbronne vir leer Dag Trading Stories Die dag handel stories van ander handelaars. Newbies kom hier om te sien wat die dag handel regtig wil. Ervare handelaars kom hier om 'n paar van die pyn en die heerlikheid van die dag handel deel. Dag Trading Tutoriale dag handel tutoriale - meer as 30 artikels te help om te leer hoe om dag begin handel dryf. lidmaatskap klubs Bob Joiner n beskrywing van drie lidmaatskap webwerwe. Handel die middag Market Die video-kursus, handel die middag Market, leer handelaars hoe om voorraad kaarte te sien, met behulp van tegniese aanwysers en kontekstuele handel. Kopieer hierdie handel. Sosiale handel kan 'n persoon om handel 'n ander persoon se kopieer. Filantropiese Sosiale Trading gaan 'n stap verder. aanhalings uit goeie boeke Hierdie bladsy sal funksie aanhalings uit boeke wat ek dink is die moeite werd om te lees. Tell Me bied 'n eenvoudige manier om vir jou idees of kommentaar & quot verskaf; Tell Me & quot; toelaat handelaars om idees, vrae, en kommentaar lewer.


No comments:

Post a Comment