Monday, October 17, 2016

Die Army 8 Stap Opleidingsmodel

Die Army 8 Stap opleidingsmodel Baie "ou-skool" leiers te besing die verlies van die kuns van opleiding bestuur oor die afgelope dekade en voortgaan om ons te herinner dat ons sal moet teruggaan om dit te kry. Behoorlik moet bestuur opleiding 'n top prioriteit vir eenhede in hul trein / gereed fases wees. Maar, 'n paar van ons maatskappy-Vlak leiers is behoorlik opgelei in die 8-stap opleidingsmodel. Opleiding is een van die belangrikste dinge wat ons doen, en dit moet gesê dat opleiding beplanning is die belangrikste ding wat ons doen op 'n daaglikse basis as leiers. Tog, dikwels ons nie eens gebruik opleiding bestuur in die beplanning en uitvoering van ons opleiding. Daarom, hier is 'n oorsig van die 8-stap opleidingsmodel is die beste manier om behoorlike opleiding bestuur leer. Hier is meer oor die Armys 8 Stap opleidingsmodel Stap # 1: Beplan die opleiding. Jy het jou hoër OPORD, word geïdentifiseer jou spesifieke en geïmpliseer take en nou is dit tyd om jou opleiding plan vir die komende IDT naweek te ontwikkel. Hier is 'n sistematiese benadering, soos bepaal deur die 8-stap Opleiding model wat sal help om te verseker dat jy niks oor die hoof gesien. Ek persoonlik skryf elkeen van hierdie dinge in my notaboek voordat ek my OPORD skryf. Wat is om opgelei te word? No brainer, uit OPORD en opset ... Wat is die METL assessering? Watter spesifieke METL taak is die opleiding vervulling? Probeer om te verseker dat elke opleiding gebeurtenis ondersteun die METL. Wie is om opgelei te word? ID Instrukteur / Asst. Instrukteur: Wie is my SME in hierdie spesifieke gebied? Wat bevoeg is om hierdie geleentheid te lei? Datum Opleiding beplan Datum Opleiding sal uitgevoer word Is die Training Site Gekoördineerde? Sal 'n ander Platoon die klaskamer op dieselfde tyd nodig? Sal ek 'n reeks te trek? Is almal Resources Gekoördineerde? Ek sal moet 'n trekking in te dien vir voertuie? Ek het gepraat met die FTUS Opleiding NCO? Is my reeks bokse voorberei? Materiaal, Opleiding Vigs Vereiste. Maak 'n lys van alles! Check hulle uit as jy hulle verkry. 'N Risiko-ontleding is gedoen? Dikwels altyd oor die hoof gesien, maar dit is baie maklik om te doen tydens die beplanningsproses as laaste minuut voor jou IDT naweek. Stap # 2: Lei die Afrigters: Dit is hier waar die rubber aan die pad. Jy begin om saam te werk met jou onderoffisiere, wat die afrigters, en lê jou bedoeling en oorhoofse plan. Sommige dinge wat oorweeg moet word, is: Het die afrigter se opleiding Outline nagegaan? Dit is waar jy verskaf toesig om te verseker dat jou opleiding bedoeling is bereik. Maak die tydlyn sin maak? Is dit vloei? Is dit voldoen aan jou bedoeling? Is die afrigter Tegnies en Tactisch vaardig? Dit kan dom wees nie, maar jy moet dit oorweeg tydens Stap # 1. Nietemin, altyd dink oor die kwalifikasies van jou opleiers. Maak die Afrigter Het / Verstaan ​​die taak, voorwaardes en Standaarde? Weereens, moet hierdie duidelik wees en hulle moet dit in hul uiteensetting. As dit nie ingesluit is, by te staan ​​hulle in die ontwikkeling van dit deur jou leiding en die standaarde wat deur leer. Review Verwysings: Is die FMS, TM's en ander leerstellige bronne op datum? Ek weet ons GUNNERY handleidings en standaarde 'n paar keer verander in die afgelope jaar of so en ek sou dink elke MOS is nie anders nie. Hersien die internet hulpbronne asook. Is hulle akkurate en verwysing leer of is dit persoonlike mening? Is Evaluering Prosedure die afrigter se in ooreenstemming met die opleiding Doel? Neem 'n blik op hoe die soldate sal geëvalueer. Is die statistieke in lyn met wat jy op soek is om te meet? Is hulle akkuraat? Stap # 3: Recon die webwerf: Ligging van die opleiding? Is die tuiste geskik vir die ontwikkeling? Het jy 'n projektor nodig? Is die kamer groot genoeg? Is die reeks kan hanteer groot kaliber wapen stelsels? Is dit maklik toeganklik vir noodgeval? Stap # 4: Uitgawe Bestel Stap # 5: Repetisies: Vir my is dit nie genoeg nie gebeur nie. Dit kan wees iets so eenvoudig soos 'n verbale-stap van die opleiding of hoe die opleiding sal daal. Praat met die afrigters sal jou verwagtinge te versterk en hul begrip van die plan te versterk. Dit is waarskynlik die belangrikste stap van die 8-stap opleidingsmodel. ID swakpunte in die Opleiding Plan Is die lering hieruit? Is groepe soldate sit en wag vir 'n ander opleiding stasie om klaar te maak? Is Instructors wag vir soldate op te lei? Is daar genoeg tyd vir opleiding? Is daar genoeg tyd om toerusting voor die praktiese oefening te berei? Is die Training vigs / Materiaal Present en Operasionele? Het jy by die reeks om die teikens te vind nie pop-up? Is daar gebaar-oë panele op die perseel? Het jy sien die pre-uitvoering en pre-gevegte tjeks? Stap # 6: oefen Dit is waar jy verseker dat al jou harde beplanning werk uitgevoer word om die standaard en jou verwagtinge. Hier is 'n paar dinge om te oorweeg: Is die opleiding wat aan Standard? Is Soldiers verreken? Is Almal in die korrekte uniform? Stap # 7: Evalueer die Opleiding Was daar 'n Evaluering gedoen word na die opleiding? Was die Opleiding Doel / Standaarde teëgekom het? Was die Materials / Opleiding Vigs voldoende? AAR gebraai? Is die Training Resultate aangeteken in 'n Leier se Boek? Stap # 8: Heronderrig Wees voorbereid vir Opportunity Opleiding Review Verwysings Ek raai dat al Maatskappy-Vlak leiers druk 'n kopie van die 8-stap opleidingsmodel en hou dit in Boeke se hul leier. Ek weet persoonlik, dat ek dit so baie in my opleiding beplanning dat dit refleks geword het gekla. Ek moedig u aan om altyd te probeer en te benut hierdie model in jou opleiding beplanning. Het hierdie blog post jou te help? Indien wel, sal ek dit waardeer indien u hieronder kommentaar en op Facebook gedeel hierdie post! Chuck Holmes E-pos: chuckpart-time-bevelvoerder


No comments:

Post a Comment