Wednesday, October 5, 2016

Professore Omhels Online Courses Ten Spyte Van Bedenkinge Oor Kwaliteit

Professore omhels Online Courses Ten spyte van bedenkinge oor kwaliteit Deur Marc Parry 31 Augustus 2009 Washington Hulle is bekommerd oor die gehalte van online kursusse, sê en leer hulle neem meer moeite en hoen oor onvoldoende ondersteuning. Tog groot getalle professore het in die tyd om aanlyn te leer. En ten spyte van die breë vermoede oor kwaliteit, 'n meerderheid van lede van die fakulteit het online kursusse aan studente aanbeveel. Dit is die ingewikkelde prentjie wat na vore in "Die paradoks van Fakulteit Voices: menings en ervarings Met Online Learning," deel van 'n twee-volume nasionale studie wat vandag deur die Vereniging van Openbare en Grond-Grant Universiteite & mdash; Sloan Nasionale Kommissie vir Online Learning . Die groot opname van openbare kolleges en universiteite het bevind dat 70 persent van alle lede van die fakulteit van mening dat die leeruitkomste van online kursusse aan óf minderwaardig of ietwat minderwaardig wees, in vergelyking met aangesig-tot-aangesig onderrig. Professore met aanlyn-ervaring is minder pessimisties. Onder diegene wat geleer het of ontwikkel 'n aanlyn kursus, die meerderheid gegradeer doeltreffendheid die medium se as so goed of beter as van aangesig tot aangesig. Maar in 'n potensieel omstrede bevinding, selfs onder professore wat aanlyn geleer, ten volle 48 persent voel dit is óf minderwaardig of ietwat minderwaardig. Die prentjie kry meer ingewikkeld as dit kom by wat professore doen, eerder as om net waarneem. Die meerderheid van diegene wat voel die leeruitkomste van online onderwys is 'n bietjie minderwaardig het online kursusse aanbeveel vir studente. Die debat oor die gehalte van aanlyn onderrig is niks nuuts nie. Maar die skaal van hierdie studie maak dit betekenisvol. Antwoorde kom uit meer as 10.700 lede van die fakulteit op 69 openbare kolleges en universiteite regoor die land, 'n sektor wat verantwoordelik is vir die grootste deel van die vinnig groeiende aanlyn mark. erkenning Tekort Wanneer dit kom by die ondersteuning universiteite se vir aanlyn leer, die verslag het getoon breë fakulteit ontevredenheid. Dit was veral die geval met betrekking tot aansporings vir die ontwikkeling en onderrig kursusse. Ook gegradeer armes erkenning vir aanlyn werk in eiendomsreg en bevordering. Jack M. Wilson, president van die Universiteit van Massachusetts en voorsitter van die kommissie wat die verslag uitgereik, beskryf die bevindinge by The ondersteuning vir sulke leer as " 'n oproep tot aksie." Toe hy gevra is oor hulle in 'n conference call met verslaggewers. "Instellings gaan hê om 'n beter werk van die verskaffing van die ondersteuning aan die fakulteit & mdash doen; en, by the way, die studente so goed," het mnr Wilson. Die verslag pap ook die heersende opvatting dat ouer professore is nie so betrokke by aanlyn onderrig. Die veteraan professore & mdash; diegene wat geleer het om meer as 20 jaar & mdash; is aanlyn onderrig teen koerse gelykstaande aan minder ervare lede van die fakulteit, dit gevind. Die verslag roep baie vrae. Waarom so baie professore voel die aanlyn medium is minderwaardig? En hoe minderwaardig? En hoekom & mdash; gegewe hul gehalte bekommernisse en oortuiging dat dit neem meer moeite om te ontwikkel en te leer online kursusse & mdash; doen so baie dit doen? Meer as 36 persent van fakulteitslede het ondervinding óf onderrig of die ontwikkeling van 'n aanlyn kursus, volgens die verslag, vars getuienis van die hoofstroom van online onderwys. 'N Groot meerderheid van die respondente het daarop om studente se behoeftes as 'n "primêre motiveerder" vir aanlyn leer. Professore oordeel aanlyn onderwys met ietwat anders kriteria, sê Jeff Seaman, skrywer van die verslag en 'n mede-direkteur van die Babson Survey Research Group, wat die opname vir die kommissie uitgevoer. "Die toegang kwessies troef alles," het hy gesê. "Die vermoë om iemand te kry in 'n kursus wat hulle nie gewoonlik sou in staat wees om te neem, om die graad te voltooi, om daardie loopbaan, om alles te doen, is voldoende." verblyfreg Kwessies Selfs vir aanlyn-leer-entoesiaste, kan breedweg gehou negatiewe persepsies beïnvloed het. Selfstandige kollegas of departement stoele sal in sommige gevalle te adviseer professore te gee om hul aanlyn onderrig as hulle wil op 'n ampstermyn spoor te kry, sê Janet Poley, president van die Amerikaanse Afstandsonderrig Consortium. "Omdat die persepsie is dat, indien die aanlyn onderrig gaan meer tyd in beslag neem as van aangesig tot aangesig, wat hulle moet doen is leer van aangesig tot aangesig en om hul navorsingsprojekte begin," sê me Poley. Sy het bygevoeg: "As die aansporings nie administratief word gekoppel, dan gaan jy mense wat teen 'n minimum is gefrustreerd het." Die verslag voer aan dat universiteite sal moet 'n groter deel van die fakulteit te betrek om die voortgesette vraag na aanlyn-programme te voldoen. En om dit te doen, dit sê, "hulle nodig sal hê om maniere om die probleem time-en-poging aan te spreek en maak dit so maklik & mdash vind nie, maar as lonend & mdash; as moontlik vir dosente om betrokke te raak in die aanlyn leer." Een veteraan afstand-onderrig navorser het aangevoer dat fakulteit lede vereis instruksionele ontwerp hulp, maar bevraagteken die behoefte aan finansiële wortels. "Ek weet nie noodwendig glo dat ek nodig het bykomende aansporings buite sterk steun," het Ch & egrave; re Gibson, 'n Universiteit van Wisconsin in Madison professor Emerita. "Niemand betaal my die eerste keer my aangesig tot aangesig klas te ontwikkel." Thomas L. Russell handhaaf 'n webwerf genaamd The geen beduidende verskil verskynsel wat studies vergelyk afstand en tradisionele onderwys stel. Hy chalked up professore 'n negatiewe aanlyn persepsies by The leer om 'n ander bron. "Ek dink diep binne hulle wil dit nie om dit te vervang," het hy gesê. "Hulle is bang."


No comments:

Post a Comment