Friday, October 7, 2016

Die Best Books Op Trading The Stock Market

Die Best Books op Trading The Stock Market Hier is 'n twee tafels dat ons voldoen aan ons boekresensies wys. Die boonste deel fokus op die tegniese ontleding en die teorie kant van Handel en die onderste tabel is meer oor Handel Emosies en Trading Sielkunde. Hierdie afdeling hoofsaaklik op Trading Sielkunde John Davies sê Ek havent lees enige van die aanbevole lys. Philip sê Ek het goeie dinge oor Trend gehoor Na maar ek het nog nooit eintlik het dit gelees. Dit lyk vir my styl van handel te pas. Ten minste my lang termyn wat duidelik my voorkeur handel styl. Dankie vir die voorstelle. BillPincerely; BPitman sê Ek ken jou lys kan nie volledig wees nie, maar ek sou raai jy lees en Covels 8220 voeg; Trend Following8221; en Chandes 8220; Beyond Tegniese Analysis8221 ;. My gunsteling-beurs boeke is: Die kleinvee handelaar deur Mika 8220, Lesse uit die grootste voorraad handelaars van alle time8221; en 8220; Hoe legendariese handelaars gemaak millions8221; beide deur John Boik 8220, Herinneringe van 'n voorraad operator8221; en 8220; Hoe om handel te dryf in stocks8221; beide deur Jesse Livermore Hoe ek gemaak $ 2000000 in die aandelemark deur Nicolas Darvas Hoe om geld te maak in aandele deur Willien Oneil


No comments:

Post a Comment