Friday, October 14, 2016

Handel Met Rayner

Dit sal die finale analise van die mark vir die jaar wees. Omdat die mark is geneig stil rondom die einde van Desember te wees, so daar is geen punt te ontleed, wanneer dit sal. Hoekom wag vir die beste handel Opstellings is die vernietiging van jou Winsgewendheid Ek het n paar e-posse wat my vra "Haai Rayner, hoe gaan ek te werk op soek na handel setups? TradingwithRayner. 1804 Hou · 31 praat oor hierdie. TradingwithRayner is 'n vriendelike tradingmunity vir nuwe en ervare handelaars. Oor. TradingwithRayner is 'n vriendelike tradingmunity vir nuwe en ervare handelaars. Tradingwithrayner Universiteit | Hier is die basiese beginsels van die saak. Dit was 'n uitstekende handel Rayner en dankie vir die video demonstrasie. :-). Quidquid latine dictum, altum videtur. 15 Februarie 2015 09:09. fartist. 26. 2015. - Trading met Rayner Teo by Trader Tafelronde op 26Mar15 19:30-21:30 by 178 Paya le Bar Road # 03-11. Rayner gebruik EMO 20 en 50 Hallo almal! My naam is Rayner en ek het sedert 2010 handel die forex mark hierdie draad is om my handel idees te illustreer en te voorsien


No comments:

Post a Comment