Monday, October 17, 2016

Opsies Trading Services

Opsies Trading Services Wanneer dit kom by die opsies handel dienste, en opsie inskryf aanbevelings, ek is baie versigtig en selektief oor wie en wat ek aanbeveel. My geloofwaardigheid (en geloofwaardigheid van die groot moontlikheid Trading Strategie webwerf se) is vir my baie belangrik. Ek het geen geheim van my eie aged Belegging filosofie en benadering tot beleggings gemaak. Maar ek besef dat die gebruik van handelsvoorraad opsies word as deel van 'n langtermyn belegging benadering sal nie 'n beroep op elke belegger en handelaar. Ek het gebruik om 'n aantal handel opsies dienste myself in die verlede. En wanneer dit kom by die keuse van 'n opsies diens, het ek altyd dieselfde drie essensiële vrae. Is die persoon of persone die werking van die diens wettige? Deur wettig, kan ek nie dat 'n diens moet uitgevoer word deur iemand met 'n spesifieke tipe Wall Street CV. Ek het nie regtig nodig het om te sien 'n ander opgevoer foto van nog 'n groot man in 'n groot pak. Maar wat is absoluut noodsaaklik is om te weet dat die diens wat ek oorweeg word gelei deur iemand wat ek kan vertrou. Ek het al scammed deur dienste in die verlede en dit is woedend. [Ernstig - een so 'n handel diens ek kortliks gebruik aanbeveel 'n Embarq (EQ) koopopsie. Die volgende dag het die voorraad oopgemaak effens laer, en het voortgegaan gaan laer en laer. Ek gemonitor hierdie posisie nou, beide die koopopsie en die onderliggende voorraad. Op geen punt was die oproep posisie ooit in die swart! Die vakbond het voortgegaan om te versleg en ek beland om 'n geskatte 30% verlies op die oproep. En op die opsies handel diens se resultate dop bladsy? Die operateur het die vermetelheid gehad om nie net 'n verlies nie eis nie, maar hy self eintlik gekrediteer met 'n klein 7% wins! Nou dit is wat ek noem 'n bedrogspul. ] Trust is van kardinale belang. Is die persoon of persone die werking van die diens bevoegde? 'N Diens kan wettig wees, maar nog steeds nie winsgewend vir sy lede wees. Om nie eens te kras, maar wat goed is etiek as ek nie enige geld kan maak? As ek betaal vir 'n produk of diens, ek wil weet wat dit gaan die moeite werd te wees die koste, beide in terme van prys en my tyd. Kan ek konsekwent wins te maak? Sal ek in staat wees om meer geld te maak met die produk of diens as deur net te doen wat ek doen op my eie? Sal die diens gebruik te maak vir my 'n beter belegger of handelaar? Dit is soos wat Japannese spreekwoord. Ek wil nie iemand wat net vir my vis te gee, wil ek om te leer hoe om vis te vang vir myself. Ek wil 'n diens wat jou help my groei en 'n beter handelaar of belegger. En as ek ooit ophou met behulp van die opsies handel diens? Ek wil in staat wees om terug te kyk op my tyd saam met die diens en sê: "Haai, dit was 'n baie waardevolle ondervinding opgedoen. Dit was geld goed bestee." Aanbevelings en resensies Terry Allen - StockOptionSuccess Morningstar - Ratings en Navorsing Trading Scams - Dienste te vermy


No comments:

Post a Comment