Monday, October 17, 2016

Draad Deel In Die Forex Mark

Draad: Deel in die forex mark Deel in die forex mark Ek is redelik nuut in forex, maar ek het aandele verhandel vir 'n lang tyd. Ek wil 'n paar van die groot FX-pare intraday handel. Soos toe ek handel aandele Ek wil om te kyk na die Order Flow tbv / orderdepth en die volume in die mark. Ek weet dat die FX-mark is nie verhandel teen 'n ruil (OTC). En ek het al gesê dat dit beteken dat die einde van die makelaar wat raak 'n hele paar verskillende pryse van verskeie banke gestuur. Toe die kliënt toegelaat word om handel te dryf op die beste van hierdie pryse. Is ek reg tot dusver? Dit beteken dat die bestellings wat ek kan sien in my handelaar is net die bevele wat deur MY SPECFIFC Brookers kliënte. Hoe betroubaar is hierdie vir 'n kort-termyn handel? Dit moet afhang van hoeveel Brookers daar is daar buite? Hoe is die totale volume van die mark versprei onder diegene makelaars? Is daar enige ander manier om 'n idee oor die bestellings op die mark en die volume gaan deur dit te kry? Ek het gehoor dat jy FX intraday kan handel sonder enige inligting oor die voulme in die mark. Wat dink jy? Iemand het vir my gesê om die orderdepth / Order Flow tbv gebruik van die mees likiede termynkontrak van die spesifieke FX-paar. Diegene verhandel teen CME Chicago, reg? Wat dink jy daarvan? Dan kry jy ten minste die geheelbeeld van die termynkontrak, want dit is verhandel teen 'n ruil, maar hoe betroubaar is dit vir die handel die onderliggende FX-pair? Draad: Deel in die forex mark Smart geld koop beteken toename in aktiwiteit. Nee dit doen nie. Die minuut ingelig deelnemers begin spoel stop jy jou VSA skop in die asblik nie omdat jy geen toename in aktiwiteit sal sien, want daar is geen vir 'n aanduiding te haal op. As daar vars aanbiedings / bod vloei in terwyl ophou om gespoel jou VSA sal jy vals aanduiding gee. Opeenhoping / Distribution fases word gemanipuleer deur slim geld. het jy nie geweet nie. -) Ek sal dieselfde doen as ek hulle was.


No comments:

Post a Comment