Wednesday, October 5, 2016

Trading Card Game Maker

Gedurende die pakket invoer sal dit jou verwys na 'n lyn 67 in EditDeckScripts. cs: Kode (CSharp): In daardie lyn moet jy quot voeg &;.gameObject & quot; na & quot; card_to_move & quot ;. Die invoer sal voortgaan nadat dit kan 'n paar waarskuwings vertoon, druk net op duidelik. Verwyder / proppe en / TCG / Foton Eenheid Netwerke dopgehou Aflaai en voer Foton Eenheid Netwerke Gratis. ontmerk Demos en Nut skrifte gelaat word wanneer die invoer. Dit sal jou vra om sekere name te vervang, op Vervang, die opstel van jou Foton ID en dit sal werk na daardie. Moenie vergeet om die spel uit te voer vanaf MainMenuScene. * UPDATE 3 Augustus 2014 *: Bou 1.3 is vrygestel! * UPDATE 10 Junie 2014 *: TCG Maker is vrygestel! Haai almal. Toe ek onlangs besluit het om 'n bietjie stokperdjie van 'n handel kaart spel op Unity, Ive het dadelik opgemerk die gebrek aan 'n enjin te speletjies soos Magic the Gathering, haard plaat, ens te maak, uit die boks. So in plaas van net 'n spel, Im 'n pakket sodat almal kan maklik 'n handel kaart spel van hul eie kan maak. Im hoop om die meeste van meganika en ander funksies te voltooi heel gou, sodat die eerste release moet in 'n paar weke na die Asset Store ingedien word. Ek weet dat sy 'n bietjie ambisieus, maar Im so opgewonde oor wat stel dat Im werk nie voltyds. Enigiets wat jy kan raai kan ook maak dit in daardie vrylating. Im baie geïnteresseerd in jou gedagtes, kritiek, voorstelle of funksie versoeke van julle ouens. Hier is whats reeds deel van die enjin: - AI kan kaarte, speel spel en wesens, sowel as aanval met wesens te trek - Jy kan zoem op enige kaart in die spel deur regs of middelste muis knoppie vashou dit - Moontlikheid om verskillende dekke het - Die dek word geskommel voor elke wedstryd (of jy het 'n moontlikheid enemys dek nie te skuif, soos in Duels van Planeswalkers) - Jy kan nuwe kaarte te voeg in 'n paar klik - Jy kan 'n spel of wese parameters (dis basies 'n volle wese, net sonder die prentjie) te skep in 'n paar klik - Kaarte kan dra tot 3 verskillende effekte per kaart (ex deal 4 skade, genees 4 skade en trek 2 kaarte.). Op die oomblik is daar net 2 spel effekte (genees en skade), maar ek is van plan op te voeg 'n baie van hulle baie gou. - Byklanke, card rame en kaart ikone wat jy al kan sien geskep deur my, sodat youd in staat wees om daardie bates uit die boks te gebruik vir jou eie spel of maklik dit te verander * [*] Die res van die kuns is daar vir demonstrasie doeleindes net, Ek is nie die eienaar daarvan Wat ek van plan is om by te voeg in die nabye toekoms: - Klaar is met die meganika soos fokus, sluit - 'N biblioteek van effekte, insluitend die mees algemene MTG effekte en waarskynlik al haard plaat effekte - netwerk Sommige skerms: # 1 Maestria Lede - Reputasie: 122 Jy moet aanmeld om GameDev Teken in om te stem oor hierdie post. Posted 4 Augustus 2006 - 06:15 # 3 Maestria Lede - Reputasie: 122 Jy moet aanmeld om GameDev Teken in om te stem oor hierdie post. # 4 MotionCoil Lede - Reputasie: 464 Teken in om te stem oor hierdie post. Posted 4 Augustus 2006 - 10:34 Dit wil voorkom asof die meeste ontwerpers gebruik net stardard, van die rak af Desktop Publishing aansoeke en grafiese ontwerp applicationa. Ek het vind 'n webwerf, al is dit vir die speel van kaarte, maar sy soortgelyk in ontwerp proses, wat bespreek 'n paar van die Punten - Ek sal gaan om die produksie van die eerste dek deur die ontwerp van 'n sjabloon in 'n soort van teken pakket (Adobe Photoshop of 'n gratis alternatief), of DTP, en met die hand voeg jou foto's en data. Die ander alternatief is om te gaan na 'n professionele drukkers. Ek vermoed óf manier waarop dit sal wees, geensins, goedkoop. In elk geval, jammer ek kon nie meer hulp wees. Sterkte met die dekke! Joined: 2 November 2010 Kontak: 151 Ek is op soek na 'n pakket te collectible kaartspel vir soos eeue en het uiteindelik besluit om self een te maak. Dit sal my red baie tyd. Kan ons weet die datum van vrystelling en die prys van die pakket? Ek is tans ontwerp van 'n kaart spel en wil om dit te gebruik. Net 'n paar vrae, 1. Hoe modifiable sal die pakket wees? Kan ek die reëls van die spel heeltemal verander? 2. Sal ek toegang tot die volledige bronkode sodat ek dit kan verander volgens my vereistes? 3. Sal die kit het dek gebou, winkel, lobby stelsel, matchmaking ens? 4. Sal die kode goed gedokumenteer sodat ek die onderliggende stelsel maklik kan verstaan? 5. Is dit vereis dat enige derde party plugins soos die Ngui en indien wel, is dit moontlik om dit aan te pas vir ons nie Ngui gebruikers? Eintlik wil ek 'n beginpunt vir my projek met 'n paar goed gedefinieerde argitektuur waarop ek my kan bou. Hoop jy die pakket te bate winkel ingedien en dit word gou goedgekeur Mario Wit Joined: 16 September 2014 Kontak: 3 Kan iemand my help met 'n kode te wen / verloor voorwaardes te verander om die spel eindig in (player. cs) As ((Life & lt;! = 0 || (MainMenu. TCGMaker. core. OptionGameLostIfHeroDead HeroIsDead)) GameEnded) // die speler het net verloor! //Debug. Log("player Verloor as gevolg van die lewe & lt; = 0 & quot;); GameLost (); anders as ((Enemy. Life & lt;! = 0 || (MainMenu. TCGMaker. core. OptionGameLostIfHeroDead Enemy. HeroIsDead)) GameEnded) // die vyand het net verloor! As Theres 3 van een soort (dooies) wesens in die spel. Ek wil 'n oorwinning toestand. Ek is nie seker hoe om die kode te soek na 3 van vermenigvuldig tipes te skep.


No comments:

Post a Comment